عملیات بازسازی سقف مسجد جامع گیلاکجان و سقف آشپزخانه مسجد در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ و پنج روز قبل از ماه مبارک رمضان، با همت مردم و مسئولین محلی انجام شد.

لذا از همه ی عزیزانی که به هر نحوی در این امر خداپسندانه شرکت داشتند، و همچنین از دهیاری،شورای اسلامی و هیئت امنا محترم مسجد جامع گیلاکجان تقدیر و تشکر بعمل می آید. اسامی دوستانی که در باسازی سقف شرکت داشتند، چه آنهایی که وقت گذاشتند، حاضر شدند و عملیات اجرایی را پیش بردند و چه آنهایی که از لحاظ مالی به این امر خیر کمک کردند:

شاپور(کاظم)محمدی – محسن محمدی – محمدحسین محمدی – احسان پورحسین – موسی سلیمی – محمدیوسفی(مرحوم مختار) – حاج هادی کسرایی – فرامرز باقری – حجت حجتی – ابوالقاسم کسرایی – الهیار احمدی – حاج محمدعلی پورحسین – سلمان پورحسین – مهدی طاهری – علیرضا احمدی – علی باقری – هوشنگ طاهری – علی مختاری – رمضان عباسی – محمدرضا عباسپور – محمد عشوری – حاج جواد عشوری – رامین احمدی – اسماعیل عشوری – فرامرز باقری – محمود محمدپور – قاسم یکتا – مهدی هاشمی – احمد کسرایی – میثم کسرایی – علی حسن نژاد – اکبر پورمحمد – عباس پورحسین

تقدیر نامه

إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ فَعَسَى أُولَئِكَ أَنْ يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ ??

مساجد خدا را تنها کسی آباد می کند که ایمان به خدا و روز قیامت آورده، نماز را بر پا دارد و زکات بپردازد و جز از خدا نترسد. امید است چنین گروهی از هدایت یافتگان باشند. ? سوره مبارکه توبه?آیه ۱۸ ?

✅ مسجد جایگاه انسان های پاک نهاد و نیکوسرشت است…?

✅ مسجد پایگاه عابدان، عارفان، پرهیزگاران و رستگاران است…?

✅ مسجد محل عبادت و مناجات و راز و نیاز با وجود ذی جود است…?

✅ مسجد مرکز تهذیب نفس و تنویر قلب و تزکیه ی روح است…?

✅ مسجد بهترین مکان جهت تعلیم و تربیت معنوی هر انسان است و به گونه ای است که ذات اقدس برای این مکان مقدس، تقدس خاصی قائل شده است?

سروران گرامی : شرکت کنندگان در بازسازی سقف مسجد جامع گیلاکجان

✅ از اینکه با بهره گیری از فیض لایتناهی الهی با همت عالی و مشارکت و معاضدت مالی و معنوی در بازسازی و مرمت سقف مسجد جامع گیلاکجان با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات ساخت مسجد، با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید؛ قدردانی نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، از شما بزرگواران سپاسگزاری می نماییم و از درگاه حضرت احدیّت، پیشگامی در عمل نیک توام با عزت و عظمت سدید و عمر مدید مسالت داریم.

✅ امید است با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه، توفیق، طریقِ تکاملِ معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.?

از طرف ⏪⬅️⏪

?دهیاری و شورای اسلامی گیلاکجان – هیئت امنا مسجد جامع گیلاکجان – اهالی روستاهای گیلاکجان و بهادرمحله

 

در ادامه گزارش تصویری ارائه می گردد. جهت مشاهده تصاویر با اندازه بزرگتر، بر روی هریک کلیک کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :