در این مسابقات که به میزبانی ایران، در سنندج استان کردستان با حضور ۱۵ کشور از قاره اروپا و آسیا شامل کشورهای …

در این مسابقات که به میزبانی ایران، در سنندج استان کردستان با حضور ۱۵ کشور از قاره اروپا و آسیا شامل کشورهای سوئد، فرانسه، سوئیس، ارمنستان، رومانی، آذربایجان، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و ترکمنستان و … و ۲۲ استان کشور برگزار شد، آقایان فرهمند و بهدین یوسفی گیلاکجانی در مجموع سه مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کردند.

در این مسابقات، فرهمند یوسفی گیلاکجانی پس از غلبه بر حریفانی از ایتالیا، فرانسه، رومانی و ایران، در سکوی قهرمانی ایستاد و بهدین یوسفی گیلاکجانی در مرحله اول پس از پیروزی در مقابل رقبایی از ازبکستان و دو حریف ایرانی، اولین مدال طلا را کسب کرد. بهدین همچنین در ادامه و در مرحله دوم بازی ها، با شکست کاراته کارانی از کشورهای سوئیس، روسیه و افغانستان، برای بار دوم موفق به کسب مدال طلا شد و به مقام قهرمانی رده سنی خود نائل گردید.

لازم به ذکر است برادران یوسفی، بهدین و فرهمند، قبل از این در مسابقات قهرمانی کشور که در خردادماه امسال در تهران برگزار شد، به ترتیب موفق به کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی شده و سهمیه حضور در مسابقات اوراسیایی را اخذ کرده بودند.

پیام تبریک

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانان عزیز، آقایان فرهمند و بهدین یوسفی گیلاکجانی

همانا ورزشکاری، مجموعه ای از اخلاق، روح پهلوانی و تندرستی است که شما دلاور مردان ایران زمین در رشته کاراته به درستی آن را در میدانی بزرگ، مقتدرانه به نمایش گذاشتید. قهرمانی افتخارآفرین شما بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران عزیز را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که جایگاه و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

کسب عنوان نخست مسابقات بین المللی کاراته اوراسیا (آسیا و اروپا) و افزودن برگی زرین بر کارنامه افتخارات ملت سربلند ایران اسلامی را به شما، ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و خانواده محترم تبریک عرض نموده و استمرار این پیروزی ها توسط قهرمانان و ورزشکاران کشورمان در تمامی رشته های ورزشی را از خداوند سبحان خواهانیم.

پایگاه اینترنتی روستای گیلاکجان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :