رسول الله صلی الله علیه و آله :

خَیرُکُم مَن تَعَلَّمَ القُرآنَ وَ عَلَّمَهُ

بهترین شما کسی است که قرآن را فرا گیرد و به دیگران بیاموزد.  “مستدرک الوسائل ۴/۲۳۵”

مولا علی علیه السلام :

ما جالَسَ هذَاالقُرآنَ اَحَدٌ الّا قامَ عَنهُ بِزِیادَةٍ اَو نُقصانِ؛ زِیادَةٍ فی هُدًی اَو نُفصانِ مِن عَمًی

هیچ کس با این قرآن همنشین نشد ، مگر آن که چون از نزد آن برخاست با فزونی و کاستی همراه بود؛ فزونی در هدایت، و کاستی ازکوردلی.

“نهج البلاغه خطبه ۱۷۶”

سی و ششمین دوره رقابت‌های قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از کارکنان پایور و دانشجویان نیروی دریایی ارتش از مناطق و پایگاه های این نیرو در رشته ‌های حفظ ، قرآئت ، تحقیق ، ترتیل، درک مفاهیم و اذان در بندرعباس برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، ناوبانیکم تفنگدار دریایی بهنود سلیمانی گیلاکجانی از منطقه دوم دریایی ارتش در بندرجاسک موفق به کسب مقام دوم در رشته قرائت ترتیل شدند و همچنین به رقابت‌ های سراسری قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دیماه امسال در تهران برگزار می شود، راه یافتند.

در مراسم اختتامیه مسابقات، با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارنش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین روشن‌دل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا و جمعی از مسئولین، از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

بدینوسیله کسب این مقام افتخارآمیز قرآنی را به برادر عزیزمان آقای بهنود سلیمانی گیلاکجانی و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی در پناه کلام الله مجید همواره سربلند و پیروز باشند.

عضویت در کانال تلگرامی روستای گیلاکجان : @Gilakjan

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :