تاریخ انتشار مطلب در وبلاگ ” روستای تاریخی گیلاکجان ” : ۹۳/۱۱/۱۷

همایش فرهنگی ورزشی پیاده روی خانوادگی مصادف با ایام ا… دهه فجر در سطح روستاهای گیلاکجان، دعویسرا و بهادرمحله و با همت دهیاری ها، شورای اسلامی، شورای ورزشی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار گردید.

در این همایش، مسیر ۳ کیلومتری همراه با گلباران مزار شهدای دعویسرا از مسجد المهدی این روستا آغاز و با عبور از این سه روستا و گلباران مزار شهدای گیلاکجان و بهادرمحله، در مسجد جامع گیلاکجان خاتمه یافت.

در این مراسم که جناب آقای مهندس رحمت اله پسند بخشدار مرکزی رودسر و جناب آقای رضا یوسفیان رئیس شورای بخش مرکزی رودسر نیز حضور داشتند، بخشدار مرکزی رودسر ضمن سخنرانی و سپاس از همت والای مردم و مسئولین در برپایی این گردهمایی، ورزش را زمینه ساز نشاط و شادابی در انسان عنوان کرد. وی همچنین به اهانت نشریه فرانسوی نسبت ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اشاره نموده و از مردم خواست تا همچون سالیان گذشته در جشن راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی، این حرکت زشت آن نشریه را نیز محکوم کنند.

الهیار احمدی دهیار گیلاکجان در حاشیه این مراسم، توسعه ورزش در سطح اقشار مختلف جامعه را عامل مهمی در سلامت و پویایی و پیشرفت کشور دانسته و افزود : علاوه بر این، ورزش همگانی موجب حفظ اتحاد آحاد ملت و امید به آینده می گردد. وی در ادامه به نمایندگی از هیئت برگزاری ضمن تقدیر از اهالی محترم گیلاکجان، بهادرمحله و دعویسرا و روستاهای اطراف که حضور به هم رساندند، اینگونه مراسمات را قدمی در جهت همکاری و همیاری های مردم و مسئولین در روستاها برشمرد.

در پایان، هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداشد.

جوایــز مراسم :

* کارت هدیه چهارصد هزار ریالی به هفده نفر از افراد منتخب از سه روستا که همواره به امر ورزش و پیاده روی اهتمام داشتند.

* کارت هدیه چهارصد هزار ریالی به شانزده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه

* جایزه ویژه یک دستگاه دوچرخه به قید قرعه به یک نفر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :