تاریخ انتشار مطلب در وبلاگ ” روستای تاریخی گیلاکجان ” : ۹۴/۰۱/۲۷

«وَ لَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرين‏ الَّذينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُون‏»

و حتما شما را به اندكى از ترس و گرسنگى و كاهشى از مال‏ها و جان‏ها و محصولات (درختان، يا ثمرات زندگى از زن و فرزند) آزمايش خواهيم نمود و شكيبايان را مژده ده همان كسانى كه چون مصيبتى بر آنها وارد شود گويند: همانا ما از آن خداييم و به سوى او باز خواهيم گشت.   “بقره – ۱۵۵ و ۱۵۶”

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارز ترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

جناب آقای محمد رضا محمدی گیلاکجانی، نوجوان بسیجیِ نمونه و مؤذن برجسته

درگذشت پدر بزرگواتان شادروان محمدعلی محمدی گیلاکجانی (فرزند فتح اله) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض نموده، برایتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی را خواستاریم.

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید عبدالوهابی، اهالی گیلاکجان و بهادرمحله

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :