با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت سال جاری و مانند همیشه حضور پرشور و بی سابقه ملت شریف ایران در عرصه انتخابات، عطش و هیجان انتخابات به نقطه پایان رسید.

کانال تلگرامی گیلاکجان : Gilakjan@

نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای گیلاکجان به شرح ذیل می باشد :

مجموع آرای ماخوذه : ۵۶۰ رای
۱ – آقای رامین احمدی ۴۳۸ رای

۲- آقای محسن محمدی ۲۸۷ رای

۳- آقای اسماعیل عشوری ۲۶۸ رای

۴- آقای مهدی طاهری ۱۶۷ رای

۵- آقای موسی سلیمی ۸۵ رای

۶- آقای علی عسکرپور ۲۴ رای

♦️ لذا با رای شما گیلاکجانیها آقایان:

? رامین احمدی
? محسن محمدی
? اسماعیل عشوری

ترکیب سه نفره شورای اسلامی روستای گیلاکجان را در چهار سال آینده تشکیل میدهند.

? بنابراین ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای اسلامی در دوره قبل و عرض تبریک به اعضای جدید بابت کسب توفیق خدمت به مردم و اهالی شریف روستا، امیدواریم تمام تلاش و همت خود را در این راستا به کار گیرند.

اسامی شورای سه نفره روستای گیلاکجان در دور گذشته آقایان:

۱- رامین احمدی
۲- علی کسرائی
۳- اسماعیل عشوری

دهیار گیلاکجان : آقای الهیار احمدی گیلاکجانی


پیام تقدیر دهیاری و شورای اسلامی گیلاکجان از حماسه حضور مردم

بسمه تعالی

اهالی محترم گیلاکجان،

با سلام؛

حضور با شکوه و هوشمندانه شما مردم مومن و شریف، در صحنه سرنوشت ساز انتخابات بار دیگر حماسه ای به یادماندنی را رقم زد و ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه ای الهی و پشتوانه ای مردمی دارد. از محضر یکایک شما بلند همتان بابت حضور حماسی و گسترده در پای صندوق های رای به منظور برگزیدن رئیس جمهور آینده کشور و انتخاب خادمان خود در شورای اسلامی روستای گیلاکجان، صمیمانه سپاسگزاریم.
?امید است و انتظار میرود منتخبان ملت در پاسخ به این اعتماد، تمام تلاش و پشتکار خود را جهت اعتلای ایرانِ عزیز بکار بندند.

? دهیاری گیلاکجان
? شورای اسلامی گیلاکجان


پیام منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای گیلاکجان

???
بسمه تعالی

سپاس بی کران خدای را که ما را در میان امتی قرار داد صاحب عزت و همت، امتی که در طول تاریخ حماسه ها آفریدند و جان فشانی ها نمودند.
? بی شک سپاس از چنین امتی نه در قوه زبان است و نه در توان قلم؛ لکن لازم است که در سپاس از این مردم شریف اگر مراد نیابیم به قدر وسع بکوشیم.
? بدین جهت سپاس و امتنان خود را بدرقه راه یکایک امت مومن ایران زمین می کنیم که در بیست و نهم اردیبهشت نود و شش حماسه ای دیگر آفریدند و اراده آهنین خود را چون پتکی پولادین بر سر دشمن دون کوبیدند که برای لطمه زدن به مرز و بوم ایرانِ عزیز چنگ و دندان تیز کرده بود. همچنین از یکایک مردم شریف و بلند همت گیلاکجان و حومه به خاطر حضور گسترده در پای صندوق های رای برای برگزیدن رییس جمهوری که کارهای کلان کشور را به عهده گیرد و انتخاب برخی از فرزندان خود که امور جاری روستا را به آنان بسپارند از صمیم قلب تشکر می نماییم.
♦️ از خداوند منان می خواهیم که توفیق خدمت به این مردم شریف را به برگزیده شدگان در شورای اسلامی روستا ارزانی دارد و آنان را در برداشتن گام هایی موثر جهت پیشرفت این روستای تاریخی و توریستی یاری فرماید.

? همچنین از سایر کاندیداهای عزیز حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی خالصانه تشکر می کنیم و از این عزیزان که بار مسوولیت رسمی از دوش آنان برداشته شده می خواهیم که در حد توان به برگزیدگان مردم کمک کنند تا به فضل الهی با مدیریت جدید و تلاش همگانی در آینده شاهد روستایی مترقی و آباد باشیم. لازم است که خدمت مردم شریف اعلام کنیم که فرزندانتان در شورای اسلامی در انجام وظایفشان نیازمند حمایت گسترده شما هستند که انشاالله در این دوره بیش از دوره های قبل محقق خواهد شد و با پشتیبانی شما گام های بزرگی در زمینه های مختلف برداشته خواهد شد.

✨با سپاس و احترام✨

رامین احمدی گیلاکجانی
محسن محمدی گیلاکجانی
اسماعیل عشوری گیلاکجانی

کانال تلگرامی گیلاکجان : Gilakjan@

تصاویری از حوزه اخذ رای در مدرسه شهید معصومی روستای گیلاکجان:

این خبر را به اشتراک بگذارید :