سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر استان گیلان، دیروز طی درگیری ماموران وزارت اطلاعات با گروهگ تروریستی انصار الفرقان در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهيد عشوری اولین شهید وزارت اطلاعات از خطه استان گيلان بود که امروز بعد از ١٢٠ عمليات موفق وزارت اطلاعات در كنارآب هاي خليج فارس و در درگيري با تروريست ها در چابهار تقديم انقلاب شد.

در درگیری خونین ماموران اطلاعات با تروریست‌ها در چابهار رخ داد:

?عصر دیروز ماموران ناجا با همکاری وزارت اطلاعات در درگیری با گروهک تروریستی انصار الفرقان در چابهار ۵ نفر دستگير و دو نفر از تروریست‌ها را به هلاكت رساندند.
?يک نفر از نیروهای وزارت اطلاعات شهيد و يک نفر هم زخمی شده است.
?٧ جليقه انتحاری و مقدار زيادی مهمات هم كشف‌شده است.
?تروریست‌ها قصد عملیات در شب‌های قدر را داشته‌اند.

به گزارش رودسریها به نقل از  ۸دی از رشت، عباس بایرامی عصر امروز در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهید حسن عشوری ضمن تسلیت شهادت این سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان(عج) بسیجی شهید حسن عشوری ساعت ۹:۰۰ روز شنبه ۲۷ خرداد ماه و در سالروز شهادت شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ این شهر تشییع خواهد شد.

وی افزود: پیکر مطهر این سرباز امام زمان(عج) پس از تشییع در رشت، جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در رودسر انتقال داده خواهد شد. مراسم تشییع در شهرستان رودسر نیز از ساعت ۱۵ عصر این روز برگزار می شود.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان مراسم وداع با شهید عشوری ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۲۶ خرداد در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

روز گذشته و در پی عملیات اخیر وزارت اطلاعات یک گروه تروریستی که قصد انجام اقداماتی علیه امنیت مردم در ایام شب‌های قدر را داشت شناسایی و خنثی شد و تعدادی از عوامل آن دستگیر شدند که مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این عملیات موفق وزارت اطلاعات حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان(عج) به شهادت رسید.

شهید عشوری اهل رامدشت شهرستان رودسر بود و اولین شهید وزارت اطلاعات است که در درگیری با تروریست های داعشی (گروهک تکفیری انصارالفرقان) به شهادت رسید.

#روایت #رشادتهای #یک #قهرمان

? شهیدکربلایی حسن عشوری?

? در روز نبرد با دشمنان اسلام?

?حسن آقا عشوری؛سرباز گمنام امام زمان ، مرد اطلاعاتی ، امروز او فرمانده این محور‌بود،او خسته نبود؛تازه نفس اما تشنه !?
آنقدر تشنه که خود را در دو میدان میدید و مقاومت میکرد

▪️میدان اول او مبارزه با یزید نفس بود لبهای خشکش با تعبد و روزه داری ، روحش را میترشاید و به عرش میبرد
و میدان دوم میدان جهاد با حرمله ها ، خولی ها و شبث بن ربعی ها . او تشنه و جان برکف به میدان رفت و‌ در گرمای العطش رمضان عاشورایی شد ، او مانند علی اکبر حسین علیه السلام ، با دهانی خشک و قامتی ضعیف ره خشوع طی کرد و خود را مهمان حلقه ی کربلا یافت

▪️حسن عشوری ، امروز در میدان جدال با داعش یزید صفت در جدال با اسلام یهودی آنقدر زخم برداشت تا دست آخر ما ماندیم او که زین پس ناظر اعمال ما خواهد بود ، او ناظر است چون قلب تاریخ است . حسن عشوری با انصار الفرقان جنگید تا انصار الحسین شد
خمینی خوش گفت او طلای نایابی‌را در سینه ی انقلاب داشت ، و این سربازان خمینی قلب تاریخند ، از قلب تاریخ تا ما راهی نیست …
بشتابید ای مورخان آینده ی تاریخ

♻️راوی؛ حسين محمديمن

این خبر را به اشتراک بگذارید :