با تلاش و پیگیری دهیاری و شورای اسلامی گیلاکجان، همزمان با ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مردم، پروژه آسفالت خیابان شهدا و خیابان فلسطین(نجف محله) انجام گرفت.

(خیابان شهدا از منزل مرحوم محمدعلی محمدی گیلاکجانی الی منزل مرحوم ابوالحسن سلیمانی گیلاکجانی یا تقاطع خیابان شهید کیائی می باشد)

جناب آقای الهیار احمدی دهیار گیلاکجان در این خصوص افزود: از پایان سال ۱۳۹۳ دهیاری و شورای اسلامی همت خویش را جهت اجرای آسفالت خیابانها در گیلاکجان به کار بست و به لطف الهی با زیر سازی و شن ریزی مسیرها، در دو مرحله رایزنی ها برای جذب اعتبار دولتی آغاز شد و نهایتا نتیجه مطلوب به دست آمد. وی همچنین درخصوص آسفالت سایر مسیرهای باقیمانده اضافه کرد: اهالی و ساکنین محترم روستا اگر نسبت به اجرای عقب نشینی های لازم ‌که در طرح هادی روستا اتخاذ شده اقدام فرمایند، بستر لازم برای دهیاری جهت جذب اعتبار فراهم خواهد شد و آسفالت سایر معابر نیز در دستور کار قرار میگیرد. لذا مقتضی است عزیزانی که نسبت به آسفالت نبودن معابر عبور و مرور خود نگرانی دارند، ابتدا نسبت به رعایت حریم ها اقدام کنند تا دهیاری نیز بتواند با در دست داشتن مستندات و اقدامات انجام شده، جهت اجرای پروژه آسفالت اعتبارات لازم را با رایزنی با مسئولین مربوط کسب نماید.

وبسایت و کانال تلگرامی گیلاکجان به نوبه خود و همچنین از طرف اهالی محترم محل از زحمات و همت بی دریغ دهیاری و شورای اسلامی در جهت پیشرفت و رفع مشکلات روستا تقدیر و تشکر می نماید.

در ادامه گزارش تصویری مربوط به عملیات شن ریزی، زیرسازی، جابجایی و تعویض ۶ عدد تیربرق چوبی با تیربرق بتنی و همچنین ترمیم و تعریض دو دستگاه پل در خیابانهای مذکور ارائه می گردد.

پروژه آسفالت خیابان شهدای گیلاکجان :

پروژه آسفالت انتهای فلسطین(نجف محله) :

عملیات شن ریزی، زیرسازی، تعویض تیرهای چراغ برق و تعریض پل ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :