در اسفند ماه ۱۳۹۶ با انتشار اطلاعیه ای در کانال گیلاکجان در راستای دعوت عمومی بمنظور جمع آوری مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان جهت تهیه بسته های حمایتی نوروزی و رساندن این کمک ها به خانواده های نیازمند روستاهای گیلاکجان و بهادرمحله در ایام منتهی به نوروز ۱۳۹۷، تنها با گذشت چند روز و در حالیکه هنوز فرصت زیادی تا اتمام مهلت پرداخت کمک های مردمی وجود داشت، با همت و اقدام خداپسندانه اهالی محترم این روستا ها، هم محلی های خارج از روستا و همچنین اعضای محترم کانال، این مبلغ جمع آوری گردید و روز گذشته با حضور نماینده ای از طرف مسئولین محل به عنوان امین مردم، بسته های حمایتی خریداری و در اختیار خانواده هایی که به همین منظور شناسایی شده بودند قرار گرفت.

لازم به ذکر است با تعیین تعداد ۳۲ خانوار در این دو روستا و با احتساب مبلغ نهایی کمکهای مردمی به میزان ۳/۰۴۰/۰۰۰ تومان، ارزش هر بسته حمایتی ۹۵/۰۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شد.

در ادامه متن پیام دعوت عمومی جهت شرکت در این امر خیر و متن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان که در کانال گیلاکجان منتشر شد ارائه میگردد.

#اطلاعیه_مهم
لطفا مطالعه و نشر دهیم…
#بسته_حمایت_مردمی نوروز ۱۳۹۷ روستاهای گیلاکجان و بهادرمحله
هر کار که بی نام خدا آغاز شود ابتر است، پس؛ بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِیمِ

امام صادق(ع): خدای متعال می فرماید مردم خانواده من هستند، پس محبوب‌ترین آنان نزد من كسانی هستند كه با مردم مهربان‌تر و در راه برآوردن نیازهای آنان كوشاتر باشند.
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
سعدی
* بدینوسیله به اطلاع اهالی محترم و عزیزان عضو کانال می رساند، با توکل بر خدا و همت بلند همه ما، به امید رفع مشکلات هم محلی های خوب و مهربانمان و در #وهله_اول توجه به خانواده ها و افراد نیازمند در روستا، به تقابل مشکلات خواهیم رفت.
همه میدانیم که دستورات دینی و وظایف انسانی همواره آدمی را به حمایت از نیازمندان و هم نوع خود تشویق نموده است که در نهایت نتایج دنیوی و اخروی آن نیز به خودمان باز خواهد گشت.
خانواده های محترمی که شاید بدلایل مختلف هیچگاه دست نیاز به سوی دیگران دراز نکرده اند اما این از تکلیف ما در جهت حمایت از آنها نمی کاهد.

* لذا با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز ۱۳۹۷، بر آن شدیم تا با شناسایی افراد و خانواده های مستحق و محترم در روستای خودمان در سطح گیلاکجان و بهادرمحله و با کمک مالی شما عزیزان، مقداری از اقلام و خوراکی های ضروری را تحت عنوان #بسته_حمایتی تهیه کرده و به دست این بزرگواران برسانیم.

لطفا به نکته های زیر توجه کنید:
موارد موجود در بسته های حمایتی شامل نیازمندی های اساسی غذایی همچون مرغ، گوشت، روغن سرخ کردنی و … خواهد بود.
مبلغ کل مورد نیاز برای این امر خیر و خداپسندانه ۳/۰۰۰/۰۰۰ (سه میلیون تومان) در نظر گرفته شده است.
در نهایت گزارش عملکرد در خصوص تعداد خانوارهایی که کمک به آنها تعلق گرفته است و همچنین میزان هزینه کرد برای هر #بسته_حمایتی در همین کانال ارائه می گردد.

کمکهای مردمی بصورت نقدی دریافت میشود که شما عزیزان میتوانید از روشهای زیر مبلغ مورد نظر خود را به هر میزانی که صلاح میدانید ارسال نمائید:
۳- انتقال وجه به شماره کارت زیر به نام بهنود سلیمانی گیلاکجانی
شماره کارت: ——-
تماس: ——-
آدرس: @Behnoodsolaimani

۲- انتقال وجه به شماره کارت زیر به نام میلاد احمدی گیلاکجانی
شماره کارت: ——-
تماس: ——-
آدرس: @Gilakjani

۳- تحویل وجه به صورت نقدی به خانم سبیکه یوسفی در پست بانک گیلاکجان

حداکثر زمان پرداخت کمکهای نقدی تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ خواهد بود.
بمنظور حفظ شانیت خانواده های محترم، به هیچ عنوان نام و اسامی آنها منتشر و افشا نخواهد شد.

مبالغ واریزی بصورت نقدی یا کارت به کارت بلافاصله و بصورت آنلاین در کانال اعلام میگردد تا هر لحظه میزان مبلغ جمع آوری شده اطلاع رسانی شده و آگاهی حاصل شود.

ضمنا از طرف دهیاری و شورای اسلامی یک نفر به عنوان امین مردم، در خصوص مراحل جمع آوری کمک های نقدی، تهیه بسته های حمایتی و توزیع آنها نظارت خواهد داشت.

شاد کنیم خداوند را علاوه بر شاد شدن خودمان…

گروه مدیریتی وبسایت و کانال گیلاکجان

///////————///////————///////————///////

#پیام_تشکر
#بسته_حمایت_مردمی نوروز ۱۳۹۷
#گیلاکجان #بهادرمحله
دستش خالی بود اما دلش پر
سرش را به سجده گذاشت و های_های گریه کرد. کم کم دعایش داشت رنگ گلایه می گرفت. قرآن را برداشت و بی مقدمه بازش کرد.این آیه آمد:

فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنينَ
پس ندايش را اجابت كرديم و از اندوه نجاتش داديم؛ و اين‏گونه مؤمنان را نجات مى‏ دهيم. سوره انبیاء آیه ۸۸

پیامکی آمد: سلام، ببخشید خانم من شماره حساب شما رو از خیریه قمر بنی هاشم گرفتم. یه مبلغی ریختم به حسابتون قابل شما رو نداره گفتم شب عیدی دستتون خالی نباشه.
ببخشید البته مبلغش زیاد نیست ولی شاید بتونه کمکی باشه. به دعای خیرتون نیاز دارم.
این بار بی اختیار به #سجده افتاد و های های گریه کرد. سر از سجده برداشت، نگاهش به قرآن افتاد. بازش کرد: الَّذينَ يُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ
آنها كه اموال خود را، شب و روز، پنهان و آشكار، انفاق میکنند، مزدشان نزد پروردگارشان است؛ نه ترسى بر آنهاست، و نه غمگين مى‏ شوند سوره بقره آیه ۲۷۴

* بدینوسیله از کلیه هم محلی های عزیز گیلاکجان و بهادرمحله، هم محلی های ساکن خارج روستا، و نیز دوستانی که حتی اهل گیلاکجان نیستند و تنها عضو کانال هستند و در این امر خیر سهیم شدند، کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورده و مزید برکات، خیرات، توفیقات و سلامت این عزیزان را از خداوند کریم خواستاریم.

با اینکه تا پایان فرصت مقرر جهت جمع آوری کمکهای مردمی، زمان زیادی باقیمانده است اما مایه مباهات و افتخار است که در مدت زمان بسیار کوتاه، مبلغ مدنظر به طور کامل تجمیع گردید و به حد نصاب رسید.
لازم به ذکر است علیرغم فراخوان پویش بسته حمایت مردمی نوروز ۹۷ از طریق همین کانال ارتباطی، عده کثیری از عزیزان متاسفانه در جریان این مطلب قرار نگرفتند و یا دیر باخبر شدند و همین امر موجب سلب توفیق از مشارکت در این جوشش مردمی گردید که بدینوسیله از آحاد مردم شریف پوزش می طلبیم.

گفتنیست به لطف الهی توزیع بسته های حمایتی در روزهای پایانی اسفند ماه ۱۳۹۶ صورت خواهد پذیرفت. لذا گزارش تهیه بسته های حمایتی، میزان هزینه کرد برای هر بسته و نحوه توزیع متعاقباً به حضورتان تقدیم خواهد شد.
با سپاس
گروه مدیریتی کانال گیلاکجان

وبسایت روستای گیلاکجان www.Gilakjan.ir
صفحه اینستاگرام www.instagram.com/Gilakjan
سروش http://sapp.ir/gilakjan
کانال گیلاکجان  @Gilakjan
کانال بهادرمحله @Bahadoran1

این خبر را به اشتراک بگذارید :