اعضای بدن سعید اسماعیلی بهادری جوان ۱۸ ساله اهل کلاچای رودسر و اولین اهدا کننده عضو گیلانی در سال ۹۷، به بیماران نیازمند، جان دوباره بخشید.

فقط اوست که میماند…

 و اینجاست که پایان یک زندگی، شروع زندگی دیگری را رقم میزند. احیاگران سلامت نمرده اند و بدون شک کسی که با مرگ خود به انسانهای دیگری حیات میبخشد، زنده ی جاوید است؛ به طوری که حتی خداوند نیز در آیات قرآن خوشبختی ابدی آنان را تضمین کرده است و این آیات آرامبخش دل داغدار عزیزان باقیمانده‌ی اهدا کنندگان میشود.

خانواده های محترم اسماعیلی

واژه تسلیت در برابر غم و اندوه بزرگ از دست دادن سعید عزیز بسیار کوچک است. از خودگذشتگی شایسته ی تقدیر شما هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد و یاد و نام فرزند برومندتان همواره جاوید خواهد بود و صد البته اجر و ثواب اهدای عضو آن عزیز سفر کرده در دستگاه عدل الهی محفوظ است. از ایزد منان مسئلت می طلبیم صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و رحمت و مغفرت را برای زنده یاد سعید اسماعیلی بهادری.

روحش شاد و سرشار از رحمت الهی باد.

——————————————–

سعید اسماعیلی بهادری- جوان ۱۸ ساله اهل بخش کلاچای شهرستان رودسر،  که به علت واژگونی خودرو، هشتم فروردین ماه سال جاری دچار مرگ مغزی شده بود، پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، کبد و دو کلیه اش به ۳ بیمار نیازمند، پیوند شد.

در این خصوص، بافت های پیکر آن مرحوم شامل استخوان ها، تاندون ها، دریچه قلب، غضروف دنده ها، کشکک زانو، نیز زندگی بخش دردمندان بسیاری خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :