انا لله و انا الیه راجعون

شرمنده ز روی شهدائیم همه       از فیض و کرامات جدائیم همه

گر ناله ی مادر شهیدی برخواست  اندر صف ظلم، مبتدائیم همه

کربلائی خانم طاهره رجبی مادر ارجمند شهید والامقام عیسی محمدپور بهادرمحله، در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و در سالروز شهادت فرزند بزرگوارش (۶ خردادماه)، آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پیام تسلیت

هو الباقی

خانواده های محترم محمدپور و رجبی

آقایان محمود محمدپور و الیاس احمدی

مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

با نهایت تأسف و تأثر ضمن تسلیت بمناسبت ضایعه درگذشت امُ الشهید شادروان کربلایی طاهره رجبی مادر بزرگوار شهید عیسی محمدپور، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

از طرف: اهالی روستاهای گیلاکجان و بهادرمحله، دهیاری و شورای اسلامی گیلاکجان، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنا مسجد جامع گیلاکجان

انتشار خبر تسلیت در پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – کلیک کنید

انتشار خبر در وبسایت رسمی حوزه – کلیک کنید

مشاهده این خبر در سایت ۸ دی استان گیلان – کلیک کنید

مادر شهید گیلانی همزمان با سالروز شهادت پسرش آسمانی شد

گزارش تصویری مراسم سومین روز درگذشت مادر شهید

این خبر را به اشتراک بگذارید :