آقای علی اسدی مخترع جوان گیلاکجانی با اختراع دستگاه پرتابل تمیز، خشک و اتو کردن انواع لباس در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اختراعات در کشور کرواسی شرکت کرد و به مدال طلا دست یافت.
ایشان فرزند آقای جعفر اسدی گیلاکجانی هستند. بدینوسیله ضمن عرض تبریک به مناسبت دستیابی به این افتخار ارزشمند، امیدواریم در پناه ایزد منان همواره موفق و پیروز و تندرست باشند.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لاهیجان، علی اسدی دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مسئول تیم رسانه‌ای انجمن علمی کامپیوتر این واحد دانشگاهی در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کرواسی که در شهر زاگرب برگزار شد، مدال طلا کسب کرد.

در ادامه متن مصاحبه ی خبرگزاری آنا با ایشان را بخوانید:
این مخترع با بیان اینکه مدال دریافتی نیز مربوط به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کرواسی است، بیان کرد: با این اختراع و با عنوان دستگاه پرتابل تمیزکردن، خشک‌کردن و اتوکردن انواع لباس در این مسابقات شرکت کردم و مفتخر به دریافت مدال طلا شدم.
وی با بیان اینکه کشورمان در این مسابقات چند مدال انفرادی و یک مدال تیمی را کسب کرد و در این دوره از مسابقات خوش درخشید، ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه، ثنا زرین بازقلعه با اختراع سری ساکشن با لامپ یو وی، پی‌اچ سنج و کیت‌های تشخیص، آریا مهرملکی به‌دلیل نوآوری «تشخیص بیماری براساس تصاویر OCT شبکیه چشم» و سیدنیما نقیبی ایروانی به‌دلیل «طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی دمپر مایع تنظیم شده به‌منظور استفاده در مقیاس واقعی در ساختمان‌های مرتفع» به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش آنا، تیم چهار نفره ایران شامل مهسا حجت‌الاسلامی و حامد اهری، کامبیز لاریجانی و انوشه شریفان به‌دلیل نوآوری «تولید نوعی فیلم PLA حاوی نانو انئولسیون به‌منظور افزایش ماندگاری ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمانی» به مدال نقره مسابقات نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات کشور کرواسی دست یافتند.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات کشور کرواسی همه‌ساله توسط اتحادیه مخترعان کشور کرواسی زیر نظر و حمایت مستقیم دانشگاه ملی زاگرب و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA، سازمان‌های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعان و وزارتخانه‌های علوم، آموزش و تحقیقات بیش از ۱۵ کشور برگزار می‌شود.

گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسابقات بین المللی کرواسی:

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از سارایوو؛ مخترعان جوان کشورمان در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کرواسی در شهر زاگرب با کسب سه مدال طلای انفرادی و یک نقره تیمی در صدر این رقابت‌ها ایستادند.
تیم ایران شامل مهسا حجت الاسلامی، حامد اهری، کامبیز لاریجانی، انوشه شریفان، علی اسدی، آریامهر ملکی و سید نیما نقیبی ایروانی از سوی فدراسیون بین المللی مخترعان ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.
در این دوره از نمایشگاه، علی اسدی به خاطر نوآوری «دستگاه پرتابل تمیز کردن، خشک کردن و اتو کردن انواع لباس»، آریا مهر ملکی به خاطر نوآوری «تشخیص بیماری براساس تصاویر OCT شبکیه چشم» و سید نیما نقیبی ایروانی به خاطر «طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی دمپر مایع تنظیم شده به منظور استفاده در مقیاس واقعی در ساختمان‌های مرتفع» به مدال طلا دست یافتند.
همچنین تیم چهار نفره ایران شامل مهسا حجت الاسلامی و حامد اهری، کامبیز لاریجانی و انوشه شریفان به خاطر نوآوری «تولید نوعی فیلم PLA حاوی نانو انئولسیون به منظور افزایش ماندگاری ماهی قزل آلای رنگین کمانی» به مدال نقره این مسابقات دست یافتند.
رقابت‌های بین المللی و تخصصی اختراعات کرواسی همه ساله از سوی اتحادیه مخترعان این کشور زیر نظر و حمایت مستقیم دانشگاه ملی زاگرب و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعان IFIA، سازمان‌های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعان و وزارتخانه‌های علوم، آموزش و تحقیقات بیش از ۱۵ کشور برگزار می‌شود.
هجدهمین دوره این رقابت‌ها ۱۴ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ تا ۲۴ مهر ۱۴۰۱) برگزار شد.

 

 

 

برچسب : گیلاکجان کجاست، علی اسدی گیلاکجانی، جوان مخترع گیلاکجانی، گیلان، رودسر، گیلاکجان، افتخارآفرینان گیلاکجان، ختراع دستگاه پرتابل تمیز، خشک و اتو کردن انواع لباس، هفدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کرواسی

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :