به گزارش دهیاری بهادرمحله، اختلاف زمین های وراث مرحوم حاج نقی اسماعیلی، با نقش آفرینی سرکار خانم سرور طاهر زاده، همت طرفین و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای بهادرمحله، مرتفع گردید.

پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: “مسلمانان با هم برادرند و هیچکس بر دیگری برتری ندارد، جز به تقوی” – کنز العمال، جلد ۱، ص ۱۴۹ نهج الفصاحه، حدیث .۳۱۱۲

به گزارش دهیاری بهادرمحله، اختلاف زمین های وراث مرحوم حاج نقی اسماعیلی، با نقش آفرینی سرکار خانم سرور طاهر زاده، همت طرفین و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای بهادرمحله، مرتفع گردید. سید رضا مهدوی رئیس شورای اسلامی روستای بهادرمحله در این خصوص افزود:

حدود ۳۵ سال گذشته مرحوم حاج نقی اسماعیلی یکی از ثروتمندان روستای بهادرمحله از توابع بخش مرکزی شهرستان رودسر به رحمت خدا رفت درحالی که اموال زیادی در این روستا و اطراف متعلق به وی بود. اما عدم تفاهم وراث با یکدیگر، باعث شد تا پس از گذشت سی و پنج سال با توجه به تلاش افراد خانواده و اقوام نزدیک جهت رفع اختلافات، نتیجه ای حاصل نگردد. سرانجام پس از وفات یکی از وراث به نام مرحوم مهندس حسن اسماعیلی، همسر مرحوم به نام خانم سرور طاهرزاده بمنظور خاتمه دادن به اختلافات وارد عمل می شود. در نتیجه بعد از پیگیری های لازم که یکسال به طول انجامید نامبرده با مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی موفق به حل مشکل، تقسیم اموال و تحویل به وراث گردید.

سرکار خانم طاهرزاده سپس ۳۸۰ متر مربع زمین از سهم دریافتی خویش را جهت امور اداری و غیره، بصورت رایگان در اختیار دهیاری محل قرار داد. ایشان در ادامه با کسب رضایت سایر وراث و از طرف آنها، به میزان ۱۶۰ متر مربع زمین از مسیر خیابان اصلی را برای احداث ساختمان دهیاری روستای بهادرمحله اهدا نمود.

در نهایت دهیاری و شورای اسلامی از طرف اهالی روستا، از سرکار خانم طاهرزاده بمنظور انجام این کار مهم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کانال تلگرامی روستای گیلاکجان : telegram.me/Gilakjan  یا  Gilakjan@

این خبر را به اشتراک بگذارید :