اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود.  “امام خميني(ره)”

” ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میهن اسلامی گرامی باد ”

اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود.  “امام خميني(ره)”

روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، ميهن اسلامي شاهد حضور عزيزاني بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌هاي مخوف رژيم بعثي صدام، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند. اين روز يکي از خاطره‌انگيز‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است که شاهد حضور و آزادي مرداني بود که در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزيدند و آنها توانستند در سال‌هاي زجر و شکنجه، با وجود درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگي خود را مضاعف نمايند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند.

به این مناسبت، در ادامه تصاویر مربوط به بازگشت آزاده سلحشور حاج حسین طاهری گیلاکجانی به میهن عزیزمان ایران اسلامی در ۳۱ شهریور ۱۳۶۹ و استقبال پر شور مردم شهرستان رودسر به ویژه مردم گیلاکجان از ایشان را تقدیم می کنیم.

در این تصاویر لحظات ویژه و به یاد ماندنی از مراسم استقبال ثبت شده است و تعداد زیادی از گیلاکجانیها در این عکسها قابل شناسایی هستند.

آزاده ی عزیر دفاع مقدس حاج حسین طاهری گیلاکجانی در ۱۷ دی ۱۳۶۲ در منطقه مریوان، به اسارت حزب بعث در آمد و پس از تحمل حدود ۷ سال اسارت در عراق، در ۳۱ شهریور ۱۳۶۹ به وطن عزیزمان بازگشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :