با همت و پیگیری دهیاری گیلاکجان طرح تقویت شبکه برق خانگی روستا در خیابان شهدا و کوچه های شقایق ۳ و شقایق ۴ با موفقیت به پایان رسید. آقای الهیار احمدی، دهیار گیلاکجان با اشاره به اینکه هزینه این عملیات از محل بودجه دهیاری و بخشی مشارکت مردمی تامین شده است، افزود: …؛

با همت و پیگیری دهیاری گیلاکجان طرح تقویت شبکه برق خانگی روستا در خیابان شهدا و کوچه های شقایق ۳ و شقایق ۴ با موفقیت به پایان رسید.

آقای الهیار احمدی، دهیار گیلاکجان با اشاره به اینکه هزینه این عملیات از محل بودجه دهیاری و بخشی مشارکت مردمی تامین شده است، افزود: هم اکنون دهیاری گیلاکجان تجهیزات و وسایل مورد نیاز جهت تقویت شبکه برق و پنج رشته ای کردن خطوط را خریداری کرده است و آمادگی کامل جهت انجام این عملیات در اکثر کوچه های روستا را دارد، اما از آنجاییکه عملیات نصب را اداره برق شهرستان رودسر بر عهده دارد، با توجه به فصل تابستان و تبعا پیک مصرف برق مشترکین در این روزها و قطعی های پیاپی، کار نصب خطوط جدید به زودی از سر گرفته خواهد شد.

وی همچنین تعویض دو عدد تیر چراغ برق فرسوده در کوچه شقایق ۴ را که اخیرا صورت گرفت، در راستای همین طرح برشمرد و افزود: کوچه های یاس ۱، یاس ۲، یاس ۳، یاس ۵، کوچه شهید علیمحمدی و کوچه نیلوفر ۲ و نیلوفر ۳، در آینده ای نزدیک از طرح تقویت شبکه برق بهرهمند خواهند شد.

در ادامه گزارش کامل تصویری این بخش ارائه می گردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :