به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، طی حکمی از سوی فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، آقای «کمیل شریفی گیلاکجانی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه منصوب شد.

در بخشی از حکم وی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته ی اصحاب فرهنگ و هنر و تعامل سازنده با مسئولان شهرستان در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش؛ ایشان از مهر ماه سال گذشته تاکنون چهارمین مدیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان است که از میان جوانان عهده دار مسئولیت شده است.

آقای کمیل شریفی گیلاکجانی متولد سال ١٣٦٢ روستای گیلاکجان از توابع شهرستان رودسر و دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی است. وی از سال ٩٤ تا کنون به عنوان کارشناس هنری و مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل فعالیت داشته است.

پیام تبریک

جناب آقای کمیل شریفی گیلاکجانی

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پر ستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛

بدینوسیله انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه تبریک عرض نموده و امید است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش در فرهنگ و هنر این مرز و بوم در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

پایگاه اینترنتی روستای گیلاکجان

این خبر را به اشتراک بگذارید :