بسمه تعالی

پیرو خبر مسرت بخش پیدا شدن خانم کبری یوسفی پس از قریب به سه ماه که موجبات خوشحالی همه ما را فراهم آورد، از کلیه عزیزانی که به هر نحوی از جمله دعا برای این مادر عزیز و انتشار عکس و پیام مفقودی در فضای مجازی همت به خرج دادند  سپاسگزاری میگردد.

همچنین بصورت ویژه تقدیر و تشکر میکنیم از جناب سروان پرویز یوسفی گیلاکجانی، افسر محترم بازنشسته نیروی انتظامی که در مدت سه ماه گذشته تمام تلاش و وقت خود را به این امر اختصاص دادند و بصورت میدانی، مُجدانه و پیگیرانه در مراکز مختلف انتظامی، درمانی و بیمارستانی، پزشکی قانونی، بهزیستی و دیگر مراجع ذیصلاح بدون خستگی و دائما به دنبال یافتن خبری از این مادر گمشده بودند. این کار بزرگ وقتی اهمیت پیدا میکند و ارزشمند به نظر می آید که بدانیم فرد گمشده یعنی خانم یوسفی نه توانایی گفتن و شنیدن دارند و نه توانایی خواندن و نوشتن و به اصطلاح کر و لال و کاملا بی سواد هستند. بنابراین پیدا کردن گمشده ای با چنین مشخصات در این زمان اندک و در گستره ایرانِ بزرگ کاریست بسیار دشوار که جز با لطف و عنایت خاص خداوند و دعای خیر و اراده ای قوی امکان پذیر نیست.

لذا از طرف خانواده های یوسفی و اهالی و مخاطبین گیلاکجان در فضای مجازی، صمیمانه از شما سپاسگزاری میکنیم. بدون شک این حرکت و اقدام ماندگار، خداپسندانه و انسان دوستانه در دستگاه با عظمت پروردگار جایگاهی بس رفیع داشته و اجر دنیوی و اخروی آن در زندگی با برکت تان نمود پیدا خواهد کرد. با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای شما و خانواده محترم تان.

پی نوشت: خانم کبری یوسفی در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۷ از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته بودند که با پیگیری های مختلف بالاخره ۱۱ دیماه در یکی از مراکز بهزیستی استان تهران (سامان سرای تهرانپارس) پیدا شدند. به دلیل اینکه ایشان کر و لال بوده و سواد ندارند، متاسفانه تاکنون اطلاعاتی در مورد نحوه گم شدن و جزییات آن فعلا در دسترس نیست. اما برای روشن شدن موضوع هنوز این پرونده در پلیس آگاهی باز است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :