امام جعفر صادق علیه السلام:
برآوردن حوائج و نیازمندی های مؤمن از هزار حجّ مقبول و آزادی هزار بنده و فرستادن هزار اسب مجهّز در راه خدا، بالاتر و والاتر است.

در ادامه گزارش کمک های مردمی به خانواده های محترم روستاهای گیلاکجان و بهادرمحله در عید نوروز سال ۱۳۹۹ ارائه می گردد.

خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزاریم که با گذشت سه سال،حمایت ها و اعتمادتان را از ما دریغ ننموده و ما را در اجرای پویش های عیدانه بسته حمایت مردمی یاری رساندید.
بی شک بدون حضور سبزتان در سالیان اخیر انجام این پویش میسر و امکان پذیر نبود و ما خود را مدیون حمایتهای گسترده و با شرافت شما عزیزان می دانیم.

لذا بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه عزیزان اهل محل، مراتب سپاس و قدردانی خود را از عزیزانی که اهل گیلاکجان نیستند اما به رسم نوع دوستی و طریقت جوانمردی دست پر مهر خود را در دستان ما نهادند و التیامی شدند بر آلام اقشار کم برخوردار روستای گیلاکجان و بهادرمحله، اعلام می نماییم.
به شکرانه ی توفیق و به رسم ادب و ارادت، بسی شایسته است از این شور سراسر شعورتان که در برپایی و برگزاری سومین پویش بسته حمایت مردمی مبذول داشته اید، کمال تشکر و تقدیر راداشته باشیم.
با امید به این که همواره توفیق، رفیق طریق سعادت، سیادت و سلامت شما باشد.

#گروه_مدیریتی کانال گیلاکجان

با عنایت به الطاف بیکران حضرت حق و تامین مواد غذایی بسته های حمایتی از محل کمکهای شما بزرگواران، برنامه بسته بندی و پخش بسته ها عصر روز ۲۷ اسفند ۹۸ با حضور نمایندگان گروه مدیریتی کانال گیلاکجان  و شورای اسلامی گیلاکجان بعنوان #امین_مردم و ناظر بر روند توزیع، صورت پذیرفت و کمکهای شما عزیزان به دست این خانواده های محترم رسید.

گفتنیست در نهایت با شناسایی تعداد ۴۱ خانوار و تعیین مبلغ ۲۵۰/۰۰۰ تومان برای هر بسته حمایتی، مبلغ کل جمع آوری شده به ۱۰/۲۵۰/۰۰۰ تومان رسید.

خُرّم آن کس که در این محنت گاه ……… خاطری را سبب تسکین است

این خبر را به اشتراک بگذارید :