گزارش توزیع بسته های حمایت مردمی نوروز ۱۴۰۰ در گیلاکجان و بهادرمحله

امسال چهارمین سالی بود که این طرح با همراهی و همدلی مردم مهربان و سخت کوش دیار عزیز تر از جانمان گیلاکجان و بهادرمحله و بزرگوارانی که اهل این روستا نیستند اما بواسطه عضویت در صفحات مجازی روستا همواره لطفشان شامل حال مستضعفان این منطقه بوده، برگزار شد.
مردم شریف و مخاطبین محترم؛

به یاری خداوند متعال، مبالغ واریزی از سقف تعیین شده نیز عبور کرد که این نگاه ویژه شما عزیزان را میرساند که همواره این توصیه پیامبر گرامی اسلام (ص) را سرلوحه امور خود قرار میدهید که فرمود: هر کسی که صبح بیدار شود و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست.

در ابتدای پویش بر اساس اطلاعات و تجربه سال گذشته برای تعداد ۴۳ خانوار، سهم هر خانوار ۳۵۰/۰۰۰ تومان در نظر گرفته شد و از این رو بود که سقف کمکها ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان تعیین گردید. منتها در ادامه و با افزایش تعداد خانوارها از ۴۳ به ۵۷ خانوار و همچنین در نظر گرفتن افزایش شدید قیمت ها در سال جاری به این نتیجه رسیدیم که سهم هر خانواده حداقل می بایست به حدود ۵۰۰/۰۰۰ تومان برسد. نهایتا برای خرید اقلام بسته های حمایتی مجموعا ۲۷/۶۴۵/۰۰۰ تومان هزینه شد که سهم هر خانوار به ۴۸۵/۰۰۰ تومان رسید. لذا با توجه به اینکه مبلغ ۱۵/۹۱۰/۰۰۰ تومان در کانال جمع آوری شده بود، هنوز ۱۱/۷۳۵/۰۰۰ تومان کسری وجود داشت.

*بنابراین با رایزنی هایی که صورت گرفت، مبلغ ۶/۹۰۰/۰۰۰ تومان که جهت تهیه اقلام #مرغ مربوط به بسته های حمایتی مورد نیاز بود توسط یکی از خیّرین محترم اهل شهرستان رشت که عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان نیز هستند، به پویش اهدا گردید.

*همچنین مبلغ ۴/۸۳۵/۰۰۰ تومانِ باقیمانده نیز توسط یکی از خیّرین ارجمند گیلاکجانی تامین گردید.

با تمام سختی ها، امسال هم به لطف خدا و انفاق بی بدلیل شما مردم سخاوتمند، بسته هایی ناقابل تهیه شد و با حضور نماینده گروه مدیریتی کانال گیلاکجان و دو تن از اعضای محترم شورای اسلامی گیلاکجان در غروب روز چهارشنبه ۲۱ اسفند مصادف با شب مبعث حضرت رسول اکرم به دست اقشار کم برخوردار محله مان رسید.

در این روز عزیز که روز بزرگداشت مقام شامخ شهداست، گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای والامقام روستا و منطقه را که مظهر کامل از خودگذشتگی و #انفاق جانِ خویش به مردم و همه آزادگان جهان هستند…

براستی که شهدا با انفاقِ جان خود در راه دفاع از ارزش های اسلامی، در رأس انفاق کنندگان جامعه قرار دارند… یادشان گرامی و راهشان جاویدان.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :