در چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی اختراعات که در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در شهر ژنو کشور سوییس برگزار شد، آقای علی اسدی موفق به کسب مدال نقره گردید.

کسب چهار مدال جهانی در جشنواره اختراعات ژنو سوئیس توسط مخترعین گیلانی
در دوره چهل و هشتم از این جشنواره بین المللی اختراعات در کشور سوئیس (ژنو) که همه ساله زیر نظر مستقیم سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO و حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و دولت فدرال سوئیس در کشورهای مختلف از جمله سوئیس برگزار می شود، چهار جوان دانشجو گیلانی موفق به کسب مدال ۱ مدال طلا و ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.
پانته آ ندایی و مهسا سلمانی زاده و علی اسدی از استان گیلان با همراهی و مشاوره مهدی قاسمعلی پور موفق به دریافت این جوایز پس از ماه ها تلاش در شهر ژنو سوئیس شدند.

این جشنواره برای مخترعین ایرانی به صورت حضوری در شهر ژنو سوئیس برگزار شد که این افراد بعد از چند مرحله داوری ویدیویی و حضوری موفق به کسب جوایز ارزشمندی شدند.

این افراد در کنار حضور در جشنواره اختراعات در دو دوره مربوط به ثبت اختراعات و مالکیت های فکری در مرکز مالکیت های فکری سازمان ملل متحد WIPO هم شرکت کردند تا بتوانند در آینده به جوانان گیلانی در این مسیر کمک کنند و نتایج بهتری کسب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از روند حضور‌ در این مسابقات و جشنواره ها توسط دیگر دانش آموزان و دانشجویان میتوانید سوالات خود را از این افراد بپرسید.
@mehdi.ghasemalipour

در چهل و هشتمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس که از روز ۲۵ لغایت ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاهی palexpo در ژنو برپا بود ، بیش از ۷۰۰ اختراع از سوی تیم های شرکت کننده عرضه شد که تعداد زیادی از آن ها زیر نظر دانشجویان رشته های مختلف و شرکت های بزرگ دنیا بود.
جمهوری اسلامی ایران، اسپانیا، چین، مصر، آلمان، ژاپن، آمریکا، ترکیه، سوئیس، سنگاپور، روسیه، استرالیا، هنگ کنگ، هند، تایوان، امارات عربی متحده، تایلند و دیگر کشورهای اروپایی از جمله تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها بودند.

علی اسدی گیلاکجانی

 

این جوان نخبه ی گیلاکجانی چندی پیش در مسابقات بین المللی اختراعات کرواسی موفق به کسب مدال طلا شده بود. در لینک زیر جزئیات مربوط به این خبر قابل مشاهده است.

کسب مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کرواسی توسط آقای علی اسدی

 

 

برچسب ها: گیلاکجان کجاست، علی اسدی گیلاکجانی، جوان مخترع گیلاکجانی، گیلان، رودسر، گیلاکجان، افتخارآفرینان گیلاکجان، ختراع دستگاه پرتابل تمیز، خشک و اتو کردن انواع لباس، چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی اختراعات

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :